איך היה

היום שלך?

מכירים את התשובה הזו?

אחד הדברים שהכי חשובים לנו ביחסים עם הילדים, שהם ידעו לשתף ולדבר על מה שעובר עליהם.

מדי יום אני נפגשת עם הורים, אנשי חינוך ומטפלים שמספרים לי על
התנהגויות כמו התפרצויות זעם או הסתגרות, רצון לישון יחד עם ההורה או הרטבות בלילה .
מוכר לכם?

אפשר גם אחרת!
אם אתם רוצים לדעת מה הילדים חווים במהלך היום …
איך הם מתמודדים עם קשיים …
ומה החלומות שלהם?

מחקרים בדקו כי למעלה מ 83% מהילדים סובלים ממצוקה רגשית מאז ה 7 באוקטובר.
כ 90% סובלים מחרדה חברתית.

ערכת הקלפים זו בדיוק הערכה בשבילכם

לעיתים קרובות ילדים אינם יודעים להביע במילים את מה שהם מרגישים.
חלקם אינם מיומנים בזיהוי הקושי ואיך להעביר אותו הלאה.

התפקיד שלנו כהורים, אנשי מקצוע, צוותי הוראה הוא לייצר מרחב בטוח עבורם לשיתוף.

עולם הדמיון הוא עולם שנראה לילד שבו הוא יכול הכל.

בערכת הקלפים נוכל להכיר את עולמם הפנימי של הילדים מה הם חווים ומרגישים.
ואיך הם רואים את העולם מנקודת מבטם.

למי הערכה מתאימה?

בערכה מספר טכניקות לעבודה עם הקלפים שמותאמים

ילדים החל מגיל 3
שאינם קוראים

ילדים החל מגיל 3
שקוראים

להורים, למנהלים, צוותי גנים, מטפלים רגשיים והתפתחותיים

קלינאיות תקשורת

וכל מי שיש לו קשר לילדים

במקום 220 ₪

ועכשיו במחיר מיוחד: 149 ₪ בלבד

ההנחה היא לזמן מוגבל ותסתיים בעוד…

ימים
שעות
דקות
שניות

מספרים על המוצר

רציתם לשאול?

ספר לי מה הדמות מרגישה? לאן אתה חושב שהיא הולכת עכשיו? האם גם לך קרה מקרה ש...? על מה הדמות חושבת? אם היית במקום הילד מה היית עושה? על מה הילדים מדברים? איך נשפך הצבע? אפשר להחזיר אותו חזרה? יש דברים שאי אפשר להחזיר חזרה? דמיין שאתה כאן בתמונה על מה אתה מסתכל? וכו'.
השאלות הן כיד הדימיון של המנחה ושל הילד. תלוי סיטואציה וגיל .

שחקו בעצמכם! לא תאמינו כמה דמיון יש גם אצלכם. ואיזה שיח זה יכול ליצור, כשהילד רואה שהאחר משתף יהיה לו יותר רצון לשתף בעצמו.

ממש לא. בערכה יש אפשרויות רבות למשחק. במידה ורוצים לשחק את המשחק המלא בין האיורים למשפטים כדי להשתמש בכל הקלפים. אך, ישנם אפשרויות שונות ומגוונות לשחק, לדבר ולהנות עם הקלפים.
אופציה נוספת שמומלצת להורים היא "קלף לפני שינה".

בהחלט. כל ילד יכול לפרש משפט או תמונה בדרך המתאימה לו. במידה ומשחקים במשחק הזכרון מומלץ להשתמש בהתאמות האופציונליות שמצורפות לערכה.